TWOKOKO COMPUTER Kft.
1078 Budapest, István u. 24.

Telefon: +36 (1) 322-0625  Mobil: +36 (20) 804-2714
E-mail: info@twokoko.hu     Fax: +36 (1) 479-0274
Nyitva tartás: H-P: 9-17 óra    Sz-V: Zárva
Szerviz: H-P: 10-17 óra
E-mail cím   
Jelszó 

Jelszóemlékeztető
Keresés
Használt termékek
Termékek

A szerviz elérhetősége:


1078. Budapest, István u.24.


Nyitva tartás:
Héfő-Péntek: 10:00 - 17:00
Szombaton-Vasárnap: zárva

Telefonon: +36-1-322-0625



Szerviz munkadíjak:

Megnevezés:

Nettó

Bruttó

Festékpatron töltés fekete 10ml -ig

629,92.-

800.-

Festékpatron töltés fekete 11ml -től 15 ml -ig

787,40.-

1000.-

Festékpatron töltés fekete 16 ml -től

944,88.-

1200.-

Festékpatron töltés színes 10ml -ig

944,88.-

1200.-

Festékpatron töltés színes 11ml -től 15 ml -ig

1181,10.-

1500.-

Festékpatron töltés színes 16 ml -től

1417,32.-

1800.-

Adatmentés

3543,30.-

4500.-

CD-írás (lemezzel együtt)

275,59.-

350.-

DVD-írás (lemezzel együtt)

393,70.-

500.-

Alkatrész ki- beszerelés

1259,84.-

1600.-

Alkatrész driver telepítés

1259,84.-

1600.-

Alkatrész diagnosztika, bevizsgálás

1259,84.-

1600.-

Alaplap ki-beszerelés tesztelés

3425,19.-

4350.-

Rendszerdiagnosztika (hibakeresés,véleményezés)

3937.-

5000.-

Hálózati kártya, modem telepítés

1259,84.-

1600.-

Router konfigurálás

1259,84.-

1600.-

Operációs rendszer telepítés(Win9x,WinNT,WinME,Win2000,WinXP,Vista,7)

4173,22.-

5300.-

Egyéb program telepítése

1732,28.-

2200.-

Vírusirtás

2519,68.-

3200.-

Bios frissítés

3307,08.-

4200.-

Nyomtató külső-belső tisztítás

3307,08.-

4200.-

Számítógép átépítés

4173,22.-

5300.-

Hálózati kábelvég szerelése

196,85.-

250.-

Driverletöltés alkatrészenként

866,14.-

1100.-

Adatmentés hibás merevlemezről *

5000Ft. -tól

Kiszállás Budapest területén:



VII. kerületben

511,81.-

650.-

VI. VIII. XIV. XIII. kerületben

1220,47.-

1550.-

Budapest egyéb területén

2125,98.-

2700.-

Szerviz óradíj kiszállás esetén /óra

2874,01.-

3650.-





* az adatmentést csak működőképes merevlemezek esetében tudjuk elvégezni (particiótörlés, formázás, vírustámadás) fizikailag sérült lemezekkel nem tudunk mit kezdeni.


 

Jótanácsok a gyors ügyintézéshez:


 

Szervizbe hozott számítógépek esetén kérjük hozza magával a driverlemezeket és a telepítendő programokat!

(diverlemez hiányában alkatrészenként nettó 1000Ft. driverletöltési díjat számítunk fel)

A monitort, billentyűzetet és az egeret nem kell behozni.


 

Amennyiben a rendszert újra kell telepíteni, az adatmentés igényét a hibafelvételnél szíveskedjen előre jelezni !!

Az esetleges adatvesztésekért felelőséget nem vállalunk.


 

BIOS frissítés alatt, (bár mindent elkövetünk a biztonság érdekében: szünetmentes tápegység stb.)

szélsőséges esetekben előfordulhat hogy az alaplap tönkremegy. Az ilyen jellegű meghibásodásért felelősséget nem vállalunk.


 

A nettó 4000 Forintot meghaladó alkatrészköltségről telefonon értesítjük. Amennyiben a javításra nem tart igényt a szerviz, nettó 1000Ft

bevizsgálási díjat számítunk fel.


 

Általános garanciális feltételek:


A vásárlót a PTK 1959. évi törvény 306-307. paragrafus, az 1978 évi 2. törvényerejű rendelet valamint a 117/1991. (IX. 10) kormányrendelet alapján az alábbi jogok illetik meg:



Termékeinkre a vásárlás napjától számított 12hónap garanciát vállalunk, melyet telephelyünkön érvényesíthet.

Ez alól kivételt képeznek az alábbi termékek:


- Nettó 1000 Ft alatti termékekre, illetve a festékpatronokra, tonerekre, kábelekre garanciát nem vállalunk.
- Adathordozókat (pl. floppy, CD/DVD -lemez) 8 napon belül is csak anyaghiba esetén áll módunkban kicserélni.

- Amennyiben az adott termék garanciajeggyel kerül értékesítésre, a garanciajegyen feltüntetett idõszakra érvényes garanciát a termék hivatalos szervize vállalja.


 

Garanciajegyet nem áll módunkban pótolni.

 

Garancia érvényességének feltételei:

 

- 12 hónapnál nem régebbi a vásárlási dátum.
- Eredeti, sérülésmentes garancia címke vagy garancia jegy.

 

 

Garanciavesztés okai:

 

- A terméken látható fizikai sérülés (égés, törés, repedés stb.).
- Nem rendeltetésszerû használat (a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, nem szakszerű összeszerelés).
- Helytelen tárolás, szállítás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram).

- A termék nem hivatalos márkaszervizében történő megbontása, átalakítása (pl. a videókártyákra kiegészítő ventillátorok csavarozása).

- Merevlemez vagy más adathordozó meghibásodásából bekövetkezett adatvesztésekért felelősséget nem vállalunk.



Nem vállalunk garanciát az adott termék szállítás vagy üzemeltetés közben külsõ események hatására bekövetkezõ meghibásodásokra.



Amennyiben a garanciális javításra behozott alkatrészen a vásárló által leírt hiba nem tapasztalható, a szerviz bevizsgálási díjat számíthat fel.



Garanciális ügyintézési útmutató:


 

 


- Kérjük, hogy a hibásnak vélt terméket sérülésmentesen, megfelelő csomagolásban (antisztatikus zacskó), a hozzátartozó garanciajeggyel együtt ( amennyiben garanciajegyet a cég nem melléket, úgy a termékhez tartózó számlát vagy blokkot) hozza be szervizünkbe.

- kérjük, hogy a hibásnak vélt termékkel együtt hozza vissza azok tartozékait is (kábelek, driverlemezek stb.), mert csere esetén a szerviz csak a behozott alkatrészt köteles cserélni, egyedi tartozékok esetében megtagadhatja a hibásnak vélt termék átvételét és cseréjét.

- Felhívjuk figyelmüket, hogy az LGA-775 -ös CPU foglalattal ellátott alaplapokat , csak a foglalatot védő műanyag lemezzel együtt vesszük át.

- Amennyiben a garanciaidő alatt visszahozott termék cseréje szükséges (nem javítható) vagy azt értékegyeztetéssel más termékre kell cserélni, akkor az értékkülönbözet számítását az éppen aktuális árakon végezzük és a garancia idő nem kezdődik újra!

- Ha a meghibásodott termék garancia jeggyel lett értékesítve, minden esetben a garancia jegyen feltüntetett márkaszervizbe szíveskedjen visszaszállítani.

- A 3 munkanapon belül meghibásodott termékeket eredeti csomagolásban, összes tartozékával együtt szíveskedjen visszahozni szervizünkbe. Tartozékok hiányában a szerviz megtagadhatja az átvételt. Amennyiben a bevizsgálás során a szerviz is megállapítja a hibát és nincs kizáró oka a cserének (garancia vesztés), a vásárló a termék cseréjét kérheti. Néhány speciális esettől eltekintve (egyedi termék stb.), ebben az esetben is adott a lehetőség arra, hogy értékegyeztetéssel a vásárló más típusú, márkájú terméket kérjen. A garancia érvényesítésének fontos része a bevizsgálás, ezért a szerviz nyitvatartási idején kívül az ügyintézés nem lehetséges!

- A garanciális javítást a átlagos időtartama beérkezéstől számított 15 munkanap. A fent említett határidőbe nem számít bele az az időtartam, amely alatt a szerviz nem tart nyitva.

- Ha a terméket 15 munkanapon belül nem javítjuk meg, vagy a termék nem javítható, a vevő a termék új vagy más termékre való cseréjét kérheti értékegyeztetéssel. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló a termék visszavásárlását kérheti. A termék visszavásárlásának feltétele a termék csomagolásának és a termékhez tartozó kiegészítők - lemezek, kábelek - hiánytalan megléte.

- Amennyiben egy általunk forgalmazott termék bizonyíthatóan más termékben meghibásodást okoz, csak az általunk eladott termék értékéig vállalunk felelősséget.

- Az alkatrész hibája esetén - amennyiben azt nem mi építettük be - kérjük, hogy az alkatrészt gépből kiszerelve hozzák be a szervizbe, ellenkező esetben a be és kiszerelés költsége a vásárlót terheli.

   
Kosár

A kosár üres!

Árlista
Folyamatosan frissülő árlistánkat innen letöltheti.

Letöltés
Nyitvatartás

Hétfő - Péntek

09-17 óráig


Szombat - Vasárnap

ZÁRVA

Eset biztonsági szoftverek

Figyelem!

A webshop-ban található termékek raktárról, vagy 1-3 napos átfutással rendelhetők.


A készletről kérjük érdeklődjön telefonon:

+36 (1) 322-0625

+36 (20) 804-2714

Gépösszerakó
Állítsa össze saját konfigurációját egyszerűen.

Konfigurálás
Partnerek

depo