TWOKOKO COMPUTER Kft.
1078 Budapest, István u. 24.

Telefon: +36 (1) 322-0625  Mobil: +36 (20) 804-2714
E-mail: info@twokoko.hu     Fax: +36 (1) 479-0274
Nyitva tartás: H-P: 9-17 óra    Sz-V: Zárva
Szerviz: H-P: 10-17 óra
E-mail cím   
Jelszó 

Jelszóemlékeztető
Keresés
Használt termékek
Termékek

Regisztráció

Ha Ön még nem regisztrált felhasználónk, az alábbi adatok kitöltésével regisztráltathatja magát adatbázisunkban. A számlát az itt megadott névre és címre állítjuk ki.

* = Kötelezően kitöltendő adatok.
 
Felhasználói adatok
 
E-mail cím*: 
Jelszó*:    Minimum 6 karakter
Jelszó megerősítése*: 
Név / Cégnév*: 
Adószám: 
Telefon*: 
 
Számlázási cím
 
Irányítószám*: 
Település*: 
Cím*: 
 
Szállítási cím (csak akkor kell kitölteni, ha eltér a számlázási címtől)
 
Irányítószám: 
Település: 
Cím: 
Feliratkozás hírlevélre 
 

Általános Szerződési Feltételek

Szolgáltató adatai:


TWOKOKO COMPUTER Kft.
1078 Budapest, István u. 24.
Adóigazgatási azonosítószám: 12805493-2-42
Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-704303
Nyilvántartó: Fővárosi Önkormányzat Cégbírósága

K&H Bankszám: 10400140-01400719-00000000


Tájékoztató a TWOKOKO COMPUTER Kft. web áruházának használatáról


A TWOKOKO COMPUTER Kft. által üzemeltetett web áruház szolgáltatás célja a 1078 Budapest, István u. 24. szám alatt szaküzletet is működtető gazdasági társaság árukínálatának és szolgáltatásainak a www.twokoko.hu weboldalon kialakított elektronikus piactéren való bemutatása és a vásárlás lehetővé tétele a vevők számára. A termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos érdeklődés esetén a szaküzlet munkatársai készséggel állnak az elektronikus piactéren tájékozódó partnerek rendelkezésére is.


Az Általános Szerződési Feltételek a TWOKOKO COMPUTER Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló (a továbbiakban: Vevő) között létrejövő jogviszonyban érvényesülő szerződéses feltételeket tartalmazza.


Az Általános Szerződési Feltételek Vevő által történő elfogadása a webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vevő regisztrálja magát és rendelést ad le.


A regisztrációhoz klikkeljen a „Regisztráció” menüpontra. A regisztrációs mezők kitöltése során adhatja meg a megrendeléshez szükséges személyes adatait, valamint a számlázási- és szállítási címét. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár. A Szolgáltatónak csak akkor áll módjában megrendelést elfogadni, ha a Vevő a regisztráció során a megrendeléshez szükséges valamennyi információt a Szolgáltató részére rendelkezésre bocsátja.


Ha Ön már regisztrált vásárló, akkor a belépést szintén a „Bejelentkezés” box segítségével végezheti el. Itt adja meg a jelszavát, majd nyomja meg a „Belépés” gombot.

 

 

Távollévők közötti szerződéskötés


A szerződés tárgya a Szolgáltató web áruházban található valamennyi termék és szolgáltatás. A termékek, szolgáltatások leírása és jellemzői a kínálat bemutatására szolgáló oldalakon ismerhető meg.


A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével, továbbá annak a Szolgáltató által elektronikus úton küldött visszaigazolásával a 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők között kötött szerződés jön létre a TWOKOKO COMPUTER Kft. (székhelye: 1078 Budapest, István u. 24., cégjegyzékszáma: 01-09-704303, adószáma:12805493-2-42, képviseli: Kovács László ügyvezető, telefon: 06-1/322-0625, fax: 06-1/479-0274, e-mail: info@twokoko.hu) mint Szolgáltató, valamint a magyarországi szállítási címmel rendelkező természetes- vagy jogi személy megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:


A Szolgáltató köteles banki átutalás formájában történt fizetés esetén (előreutalás) - ha a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra kerül - vagy készpénzes fizetés (utánvétel) esetén a futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket tartalmazó csomagküldeményt a megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.


Vevő köteles az általa elküldött Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, valamint a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – választása szerint – előzetesen banki átutalással kiegyenlíteni vagy a kézbesítő részére készpénzben kifizetni.


A termékek ára magában foglalja a termékek csomagolási költségeit és az ÁFA-t is. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár. A szállítási költség közvetített szolgáltatásként minden esetben a kosár tartalma végén az összesített vételártól elkülönítve kerül megjelenítésre majd számlázásra.


Felek az esetleges jogviták elbírálására a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki. Az Általános Szerződési Feltételek keretében nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvnek az adásvételre vonatkozó rendelkezései, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szabályai az irányadóak.


A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azonban azokat a Szolgáltató iktatja és adatbázisában tárolja.

 

A megrendelés jóváhagyása (visszaigazolás) után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Vevő a web áruház „Kapcsolat” menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen, illetőleg a telefon hívószám igénybevételével teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a kézbesítést végző futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

 

Vásárlás, rendelés menete


Amennyiben valamelyik terméket, szolgáltatást meg szeretné vásárolni/rendelni akkor a termék neve mellett található kosárra kell kattintania. A termék ekkor a kosárba kerül. A kiválasztott termék száma az ár mellett található ablakban állítható be. Ha több terméket szeretne még a kosárba helyezni, akkor mentse a kosár tartalmát és folytassa tovább a böngészést. A kosár tartalmát a termékek vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti. Ha már mindent összegyűjtött, amit vásárolni szeretne, a „Megrendelés” gombra kattintva léphet tovább a vásárlási folyamatban.


A Szolgáltató a web áruházban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Amennyiben a Szolgáltató körültekintő eljárása ellenére is téves ár kerül a web áruház felületén feltüntetésre (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, a termékek közismert általánosan érvényesülő vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg a rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft, vagy „1” Ft ár esetén) a Szolgáltató nem köteles a terméket a tévesen közölt áron szállítani, hanem felajánlhatja a tényleges áron történő szállítást. A helyes ár ismeretében a Vevő a vételi szándékát fenntarthatja, vagy elállhat a vételi szándékától.


A megjelenő megrendelő adatlapon szükséges minden adat kitöltése, illetve annak kiválasztása, hogy milyen módon történjen a fizetés és az átvétel. A Vevő a megrendelés feladásakor két fizetési mód közül választhat.


ELŐREUTALÁS: Banki előreutalás esetén a Vevő a számla végösszegét a Szolgáltató bankszámlájára átutalja. E fizetési módot választó megrendelés visszaigazolásával egyidejűleg a Szolgáltató bankszámlaszámának megadásával kiállításra kerül a számla, melyet a Szolgáltató szkennelve elektronikusan és a termék kiszállításával egyidejűleg is kézbesít a Vevő részére.


Az átutalási megbízás közlemény rovatában fel kell tüntetni a rendelési számot, mely a visszaigazoláson szerepel. A banki átutalás teljesítésének határideje 8 naptári nap. E határidő eredménytelen leteltével a Szolgáltató a szerződéstől eláll.


A szállítási határidő a vételár Szolgáltató számláján való jóváírásának napjától kezdődő 3 munkanap.


A Vevő kérésére a vételár előre utalásának teljesítése alapján a Szolgáltató szaküzletében személyesen is átvehető a megrendelt termék.


UTÁNVÉTEL: A csomagküldemény átvételekor történő fizetés esetén a Vevő a postai utánvétel szabályai szerint készpénzben fizeti ki a vételárat a szállítást teljesítő futárszolgálat munkatársának. A termékekkel együtt átadásra kerül egy példány eredeti számla, mely a Vevő által megadott számlázási adatok alapján készült.


Ha úgy dönt, hogy változtatni szeretne a termékek mennyiségén vagy összetételén, a „Kosár” gomba kattintva a kosár tartalmához juthat. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.


A vásárlás véglegesítéséhez és a megrendelés elküldéséhez a Megrendelés gombra kell kattintania.


Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén keresse meg a Szolgáltató ügyfélszolgálatát az info@twokoko.hu címen, vagy a +36/1-322-0625 kapcsolási számú telefonon.


Megrendelését a Szolgáltató 48 órán belül a megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben visszaigazolja. A visszaigazolást minden esetben várja meg. Amennyiben a visszaigazolás a fenti határidőn belül nem érkezik meg, nem köteles a terméket megvenni, vagy a szolgáltatást igénybe venni.


A Szolgáltató a megrendelt termék(ek)et – a szaküzletben történő személyes átvételre irányuló külön igény hiányában – a visszaigazolásban feltüntetett napon, legkésőbb a vételár Szolgáltató számláján történt jóváírásától számított 3 munkanapon belül a DPD Hungária Kft. (1158 Budapest, Késmárk u. 14, www.dpd.net) futárszolgálat által kézbesített csomagküldeményként küldi a megadott szállítási címre Magyarország területén. A szállítási díjtáblázat az „Információ” menüpont alatt ismerhető meg.

 

Amennyiben a Vevő utánvéttel történő teljesítést választ, úgy a csomagküldeményt kézbesítő futár részére kell megfizetni a termék(ek) vételárát és a szállítási díjat. A szállítás díja a megrendelés folyamán a megrendelt termékek súlyától és értékétől függően kerül megállapításra. A szállítási díjat a vásárlás befejezése előtt a web áruház kijelzi a Vevő részére. A szállítási díjtáblázat az „Információ” menüpont alatt ismerhető meg.


Az általánosan érvényesülő kiszállítási határidő esetében a futárszolgálat kettő alkalommal kísérli meg a megrendelt termék(ek) kézbesítését. A második sikertelen kézbesítési kísérletet követően a Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.

 

Garancia


A Szolgáltató a termékeket a gyártó által biztosított, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.) Korm. rendeletben előírtak szerinti jótállási feltételekkel hozza forgalomba. A kötelező jótállás a 10.000.—Ft egyedi értéket meghaladó termékek esetén egy évi időtartamra érvényesül. A Szolgáltató a megvásárolt termékekhez jótállási jegyet bocsát a Vevő rendelkezésére, melyben a jótállás kötelezettség időtartama hónapokban kifejezve kerül feltüntetésre.

 

A jótállást kizáró körülmények


A vásárolt termék(ek) nem rendeltetésszerű használata, a használati utasításban foglaltak be nem tartása esetén jótállási igényt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A termékekhez adott szoftverek szerzői jogi oltalom alatt álló szellemi termékek. A termékek működését befolyásoló szoftverhibákért és hiányosságokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.


A vásárlástól való elállás joga


A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a terméknek a futárszolgálat részére való átadását megelőzően a vásárlástól indokolás nélkül elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen a Szolgáltató ügyfélszolgálatán az info@twokoko.hu címen. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.


Amennyiben a Vevő a termék átvételét követően kíván elállni a vásárlástól, akkor azt a következő módon teheti meg:


A Vevő a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket kézhez vette. Amennyiben eddig az időpontig az írásbeli megerősítést a Vevő nem kapta kézhez, úgy ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított 3 hónap elteltéig jogosult elállni.


Elállási nyilatkozatot e-mailben, személyesen vagy telefonon kell bejelenteni. Írásban, e-mail útján történő elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vevő az elállási nyilatkozatot a határidő lejárta előtt elküldi a Szolgáltató részére.


A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha olyan terméket vásárol, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Nem gyakorolható az elállási jog továbbá hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, és a szerzői jogdíj köteles termékek (CD, DVD, pendrive, memóriakártyák) vásárlása esetén, ha a csomagolást a Vevő felbontotta.


Az áru ellenértékét a Szolgáltató a termék személyes visszajuttatásakor azonnal, vagy futárszolgálat útján történő visszaküldés esetén a termék átvételét követő 5 munkanapon (de legkésőbb az elállást követő 30 napon) belül visszautalja a Vevő által megadott bankszámlára.


A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a Vevőnek kell viselnie. Szolgáltató követelheti a Vevőtől a termék(ek) nem rendeltetésszerű használatából eredő kára megtérítését.


Az esetleges elállási jog gyakorlására figyelemmel célszerű (bár nem jogszabály által előírt kötelezettség) az elállási határidő (8 munkanap) leteltéig a kisebb terjedelmű termékek csomagolását és a számla első példányát megőrizni, annak érdekében, hogy a Szolgáltatót a termékek továbbértékesítésekor kisebb veszteség érje. Amennyiben lehetséges a termék visszaküldését a Vevő futárszolgálattal (lehetőleg nem postai szolgáltatás igénybevételével) teljesítse. A szaküzlethez közeli lakhellyel rendelkező vevők e kötelezettségnek legkisebb költségráfordítással személyesen, nyitvatartási időben a 1078 Budapest, István u. 24. sz. alatti szaküzletben tehetnek eleget. A Szolgáltató a Vevők megértő együttműködését előre is köszöni.

 

Adatvédelem


A Szolgáltató a Vevők által megadott személyes adatait nyilvántartásában rögzíti. Ezek az adatok a Szolgáltató kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységéhez használja fel, harmadik félnek nem adja át.


A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény, valamint a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény alapján történik.


A Vevői adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek (futárszolgálat). A Vevő adatait a Szolgáltató írásos vagy e-mailben bejelentett kérésre bemutatja, módosítja vagy törli (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzését a Számviteli törvény kötelezően előírja.


 


 
Elfogadom a vásárlási feltételeket* 
Írja be a fentebb látható kódot: 
Kosár

A kosár üres!

Árlista
Folyamatosan frissülő árlistánkat innen letöltheti.

Letöltés
Nyitvatartás

Hétfő - Péntek

09-17 óráig


Szombat - Vasárnap

ZÁRVA

Eset biztonsági szoftverek

Figyelem!

A webshop-ban található termékek raktárról, vagy 1-3 napos átfutással rendelhetők.


A készletről kérjük érdeklődjön telefonon:

+36 (1) 322-0625

+36 (20) 804-2714

Gépösszerakó
Állítsa össze saját konfigurációját egyszerűen.

Konfigurálás
Partnerek

depo